Mitt liv har blivit ett helvete

Gårdagen var najs, då jag var lyckligt ovetande om det jag vet nu.
Lite förkrök hos Therése, som bjöd på drinkar, och sen gick vi ner till Pauze för en öl, som blev två.

När jag cyklade hem cyklar jag ju som alltid förbi lasarettet och den här gången tänkte jag på Memma som jobbade nattpasset där inne just då. Dock kunde jag inte komma in för att hälsa på henne så vi ska ta en lunch ihop nästa vecka =) .

Idag var det då jobb och jag bytte av chefen. Jag passade på att berätta för honom att jag ska tacka nej till skolan och att jag ville jobba ett år. Men se, det gick inte. Det visade sej att en av kollegorna ska komma tillbaka efter sin mammaledighet och då skulle det bli en dags schemalagd tid i veckan över till mej. Inget man kan försörja sej på alltså.
Nu har jag ingenting. Absolut noll. Alla mina planer raseras. Jag har inga planer kvar.

2010 har varit det värsta året i mitt liv.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0