Rökt och kokt

Idag har det varit en riktigt jävlig dag, Världen mot al-dagen. Jag lipade i stort sett igenom balettlektionen för att hur jag än försökte göra rätt så blev det totalt fel och jag blir så jävla besviken på mej själv, fanns det vattenpölar på golvet nånstans så klev jag i dem, fanns det dörrkarmar slog jag axeln i dem, fanns det trösklar så slog jag i dem, ja, allt du kan tänka dej gick emot mej.

Jag ville bara var ensam när jag kom hem, men då lägenhetens enda tv finns i mitt rum slash vardagsrummet satt Marsha där inne och jag hade ingenstans att ta vägen med min ensamhet. Jag satt först i köket och tomstirrade ut genom fönstret, men det var jobbigt efter ett tag.
Då låste jag in mej på toa och spolade upp hett hett vatten i badkaret och kämpade mej i. Innan jag klev upp fick jag duscha av mej i iskallt vatten och fortfarande är min hud röd som en kokt kräfta. Nu är jag avslappnad och törstig och jag känner att jag snart ska gå och lägga mej så den här dan tar slut.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0