Jag har ju sovmorgon, ju!

Varför kommer jag alltid på för sent att jag har sovmorgon även på tisdagar. Jag börjar klockan nio som vanligt, men jag behöver inte vara på skolan tidigare för att värma upp då vi har musikalteater/interpretation på morgonen.

När jag kommer hem efter avslutad skoldag ska jag en gång för alla tömma min tvättkorg på stryktvätt så jag kan fylla den med all smutstvätt som ligger slängd lite här och var i rummet. Sen ska jag försöka tömma några flyttlådor på saker som skulle kunna få en ny plats i hyllan. Och så ska jag försöka få det lite renare i badrummet.

Men begär inte för mycket!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0