Att söka eller inte söka?

För nån timme sen fick jag reda på att sista datumet för att skicka in en jobbansökan till Liseberg är på söndag. Ska man kanske ... Då måste jag skriva ett långt personligt brev, ett sånt har jag inte klart. Sen är det under vilken period jag ska ansöka om. För det första vet jag inget om min framtid i Göteborg efter denna terminen förrän efter auditionhelgerna i april, för det andra vet jag inte om det skulle löna sej mer för mej att åka hem och jobba istället.
Svårt svårt.

Kommentarer
Postat av: bee

jaa, det har jag. super obehagligt! vill verkligen inte.

2010-01-29 @ 11:17:00
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0