Allt jag vill hinna med idag

Det finns viljor och måsten, ibland är gränsen suddig, tex städa . Är det nåt jag verkligen vill, eller är det egentligen ett måste? Jag vet inte riktigt själv.
  • Duscha
  • Dammsuga badrummet
  • Plocka undan på rummet
  • Dammsuga rummet
  • Skura lägenheten
  • Laga mat
  • Äta mat
  • Läsa Änglar Och Demoner
  • Sova
  • Dricka öl
  • Massera mina stackars fötter
  • Hitta en tvättid att boka
  • Handla mjölk, citroner, ägg, bröd och papperspåsar
Ja, ni ser, det är mycket man vill, men så lite tid och energi det finns. Klockan är redan tre och jag har inte gjort en fysisk ansats till att utföra nån av punkterna än. Tycker det är bra gjort av mej att rada upp uppgifterna svart på vitt, alltid en start =) .
Jag tror jag tar en dusch först, så lägger vi ribban där.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0