En toppendag till ända

Som jag längtade efter denna dagen hela veckan, och så bra den även blev! Har kollat på Kill Bill och Aladdin, jag fick till slut mina öl (och även ett par groggar), jag lagade god mat, jag fick vara för mej själv utan nån stress eller några måsten.
Jag längtar även till imon kväll, och har så gjort större delen av veckan. Hem till tvillingarna och kolla på Melodifestivalen =) ! Jag hoppas även på att få sova länge imon, det är ju trots allt 20 timmar sen jag vaknade sist!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Jag har en piercing i tungan, underläppen och i naveln :) Jag till en vanlig salong där man kan pierca öronen när jag gjorde min traguspiercing, altså gjorde dem med pistol :) Och nej, det gjorde inte speciellt ont.

2010-02-06 @ 13:02:30
URL: http://sandravilenius.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0