Lucia i Växjö domkyrka

I måndags ställde jag, min far och syster oss i den ringlande kön utanför domkyrkan. Vi kom i sån bra tid att vi hamnade relativt långt fram. Dock var mitt sällskap så jävla veligt, "- Nä, jag vill inte sitta på stolar, jag vill sitta i bänkarna.", "- Ska vi sitta där eller där?", "- Vi går dit. Nähe, där satte nån sej. Då går vi tillbaka. Nähe, där var redan upptaget."
Så istället för att bara sätta oss så hamnade vi tillslut på stolarna längst bak iaf, men bakom en pelare givetvis. Men akustiken i en kyrka går ju inte av för hackor, så det var njutningsfullt att lyssna på oavsett.

Nu lyssnar jag på SR Klassisk Jul, och känner att det börjar bli dags att ta tag i livet genom att få i sej lite frukost, få på sej lite kläder och komma igång med dagens lass av stryktvätt.
Ikväll har jag min sista danslektion innan juluppehållet. Känns sorgligt, och jag kommer glömma stretcha ...

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Ja, eller hur ;) är faktiskt förvånad över mig själv XD men har knappt orkat sitta vid datorn & inte haft lust heller som sagt..



Skönt att det löste sig. för det är aldrig kul att bråka med folk :)



I helgen var jag i Västerås, hos mormor&morfar och stöpte ljus, haha.



puss<3

2010-12-15 @ 14:39:02
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0