Laddar inför nyår

Nej, det gör jag inte. Jag vet inte vad jag ska hitta på, var jag ska vara. Jag kommer börja med att vara på jobbet till tre, men sen är det tomma rader i almanackan. Vet inte ens om jag känner för att göra nåt =/ .

Imorgon ska jag, familjen och lite släktningar till Boda borg och se vad de har att erbjuda. Jag har inga gympaskor med mej, har att välja mellan mina klumpar till vinterskor eller mina högklackade och högskaftade stövlar. Inga bra alternativ nåt av det ...

Sen frågar jag mej själv varför jag knappt eller inte alls får svar på mina sms jag skickar. Funderar intensivt på om det är nåt jag (inte) sagt eller gjort. Kan inte komma på nåt bara. Jag är väl inte lika omtyckt längre, helt enkelt =( .

Avfärd klockan nio imon, kanske lika bra att gå och lägga sej.

Kommentarer
Postat av: nadia

Du får väl ta och ringa folket så kanske de svarar. När folk skickar mess till mig så tänker jag ofta att jag ska svara, men sen glömmer jag bort det.



Jag tycker nyår är överskattat. Folk är helt hysteriska över att de inte vet vad de ska göra. Varför göra något om det inte finns något roligt alternativ? Ska man pina sig igen en fest, eller middag som man kanske inte har någon lust att vara på enbart för att det är nyår? Nä, vi stannar hemma i år och lagar lyxig trerätters middag istället :)

2010-12-29 @ 20:47:23
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: Emma

svar: Och jag som nästan älskar det, det är hur gott som helst;). Haha, ja, kanske är tur det då?!



Tack! dock kunde den ha varit bättre... det hände en del saker, men till slut blev julafton helt okej:) och din?



Händer på nyår? puss<3

2010-12-29 @ 21:29:23
URL: http://xkiddown.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fin blogg, allt bra med dig? :)

2010-12-30 @ 14:37:26
URL: http://hannisfoto.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0