Mycket sömn och läskiga tanter

Vaknade upp för ett tag sen och kollade klockan. Den avslöjade att jag sovit i nästan tolv timmar =O ! Jag visste att jag var trött, men inte pass, kanske jag har kvar min infektion, jag vet inte. Jag märker isf inte av den på annat sätt.
Det händer inget särskilt i mitt liv nu, jobbade mitt näst sista jobbpass igår, funderar på att tvätta idag, ja, ni hör ju. Snart hoppas jag få tummen ur tvåan så jag kan ta mej till af för att höra vad de tycker att jag ska göra med mitt liv.

Jaa, vad ska man skriva om annars? Jag kan ju skriva om Emma som numer sitter i Umeå och klagar på stadens tråkiga centrum. Så tur att jag finns på msnlångt avstånd och kan liva upp hennes tillvaro genom att tex skicka länkar på roligheter. Även jag får rejäla skattanfall i min ensamhet, speciellt när man byter till samma profilbild X)) .

Make sense? Nej? Så här kan en random chat mellan oss se ut =) .

Kommentarer
Postat av: Felicia

Håller på att lotta ut ett fint smycke i bloggen min :)

2010-08-30 @ 17:37:37
URL: http://much.blogg.se/
Postat av: beckah

fin blogg! kommentera gärna min oxå: www.beckahansson.webblogg.se :D

2010-08-30 @ 19:53:34
URL: http://beckahansson.webblogg-se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0