Jag är hel och ren

Kanske något illaluktande om fötterna, de har varit instängda i skor hela kvällen. Tänkte skriva ett par rader så inte nån blir orolig över att jag fastnade i Emmaboda =) .
Där var det superfestligt, vi grillade, drack alkohol och spelade gitarr. Lina lyckades spara tre-fyra videor på mobilen som jag hoppas inte hamnar på facebook. Själv förvånades jag av att jag hittade en enda bild av kvällen, jag var ju så upptagen med annat.


Hemfärden blev på söndan, dock hann jag inte mer än komma hem förrän jag tog bussen till stan igen. I Växjö finns ett Kulturama också, dessvärre har de bara kvällskurser i dans, men jag tänkte utnyttja det i brist på annan kreativ sysselsättning. I söndags hade de öppet hus så drog dit för att snacka med dem. Tyvärr fick jag reda på att de inte skulle ha några steppklasser denna terminen så jag får nöja mej med jazz och balett.

Efteråt tog jag en bakislunch med mamma, dvs donken =) . Det var rätt varmt även om regnet hängde i luften så vi satt ute. De där kajorna blir morskare och morskare tycker jag, en flög in bakifrån och snöt en liten bit av mitt hamburgerbröd när jag höll den 1,5 dm från ansiktet. Resten av måltiden kände jag mej väldigt iaktagen och var beredd på att bli attackerad när som helst. Det hände inte igen.

En sväng på Clas Ohlson hanns med också, hittade två filmer som jag fördrev söndagskvällen med. Bra filmer, det där, tycker jag.
Ja, efter det har det inte hänt nåt i mitt liv. Inte av större värde iaf.
Jag ser fram emot helgen, ska träffa Jojje på fredag, ta några öl och se om vi får igång Bitter Moon som vi inte lyckades med förra lördan. Och så är det Mohedadagarna på lördag, förhoppningsvis får jag komma på Theréses brorsas förfest =) .

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0