Fika i skogen

Tjugo över fyra var det meningen att jag skulle möta min vän för att åka och fika. Dock fick jag ett mess om att han var tvungen att jobba över så jag tog en promenad istället. Jag hamnade vid en fotbollsplan och satte mej på läktarn i solen, gött som fan.
Och medan jag satt där och väntade på polarn, med armbågarna i knät och händerna knäppta, så landade det ett bi på min tumme. Där satte den sej och började tvätta sej om vingar och ögon, precis likadant som flugor gör. Konstig prick det där =/ .

Tillslut kom han äntligen, då var klockan tjugo i sex och helt meningslöst att åka till ett fik som skulle stänga tjugo minuter senare. Så vi åkte till världens billigaste fikaställe, eller stans iaf, på City Gross och så tog vi med oss fikan till en solig glänta ute i skogen, dundermysigt =) !


Imon kommer det bli en lång dag. Den börjar då jag stiger upp till jobbet 0510 och kommer hålla på tills, åtminstone, jag är hemma från dansen ~2200. Ska man kolla på ett Rederietavsnitt till ikväll, eller ska man försöka sova? Hm, jag får grunna ett tag till på det.

Kommentarer
Postat av: Big AL

Al. Nice name ;)

inbillar jag mig elleer är jag brun? <3

2010-09-01 @ 15:38:31
URL: http://bigal.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0