En ledig torsdag

Igår var det inte mycket till händelser precis. Jag kom hem från jobbet, lagade smördegsinbakad lax igen, blev sugen på det på jobbet.
Sen skulle jag logga in på internetbanken, men se, det gick inte med den vanliga elegitimationen längre. Det blev att packa upp och installera kortläsaren jag fått på brev tidigare. Jobbigt, jag skiter i om det är osäkert, jag vill ha min elegitimationsinloggning!

Puh. Nu lyssnar jag på Sommar I P1. Det jag annars hade hoppats på att göra idag var att ta en sväng till IKEA, men de planerna raserades. Tråkigt. Jag har inte varit där på åratal.
Istället hörde Therése av sej på msn. Det är Karl-Oskardagarna i helgen och redan ikväll kommer The Ark och spelar. Hon ville se dem och undrade om inte jag ville hänka.

Tja, jag hade ju inget för mej längre, och fast jag inte är nåt fan av The Ark tackade jag ja, mest för att träffa henne, vilket inte går under resten av festligheterna.
Men det är ju inte förrän åtta, vad jag ska hitta på tills dess är nåt som får mogna fram.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej det är helt och hållet nöje :) Hälsa på vänner och bloggvänner, skall bli så riktigt kul! perfekt innan skolan kör igång :)

2010-08-05 @ 16:12:47
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0