Checklista

Det enda jag har fantasi till att göra de dagar när jag inte har ett jobb att sköta är att kolla på film och klämma finnar. Ja, de har börjat komma tillbaka igen nu när solen snålar med strålarna och de kommer gärna i par eller tre och tre, dagligen =( .

Det finns många bra filmer och jag har redan börjat beta av min önskelista, plus några spontanköp. Crocodile Dundeetrilogin, Inte Utan Min Dotter, Djävulen Bär Prada, Ladder 49 och så är Nowhere Boy beställd, men verkar vara på villovägar.
Nu saknas bara Sunes Jul/Sommarsamlingen, Tillsammans och Janne Långben The Movie.


Än så länge ...

Kommentarer
Postat av: johanna

haha nej det kan inte varit kul och såpela på en sådan plan, när vi hade träningsläger ner i nederländerna spela vi på en plan som mer kändes som en kohage...

2010-08-20 @ 17:37:24
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: matilda

fin blogg. allt bra?

2010-08-20 @ 22:14:48
URL: http://matildajoline.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0