Bröderna Crazy Frog

Hahaha, jag såg den här när en kompis la upp den på facebookväggen. Jag med mina onda ögon kunde inte bestämma mej för om jag hatar eller älskar det, förmodligen hatar.
Hade detta varit mina ungar hade jag agat dem för att de lyssnar och lär sej sån här skit istället för saker man får betyg i skolan för.
Dessutom hade jag förevigt sparat det och visat för deras nya flickvänner, på bröllop osv.

Usch, mina ögon blev ju inte bättre av sömn. Det gör ont när jag rör dem för mycket, vill jag se vad som händer i periferin måste jag blunda och flytta hela huvudet =( .

Snart ska jag packa för en liten vistelse hos faren, först ska jag hitta febertermometern för att se hur det står till med övriga kroppen.

Kommentarer
Postat av: Tove

Haha, det här youtube klippet gjorde min kväll!

2010-08-17 @ 06:35:14
URL: http://nytove.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0