Just idag känns det bra

Idag har jag ätit "riktig" mat för första gången sen i onsdags. Stekt ägg och korv kanske påminner mer om en amerikansk frukost, men det var vad jag orkade och hade råd att göra. Gott var det.

Sen kan jag nu glädjas åt att sista avsnittet av Merlin visades nyss och att andra säsongen av serien kommer igång nästa vecka! Flera månader har gått sen jag såg den och då var det tack vare en person som la upp det på tuben. Fast å andra sidan, jag har ju fått mina efterlängtade utgåvor av hela serien nu, de står vackert i hyllan =) . Och nu har jag betat av första säsongens extramaterial och kommentatorspår, love kommentatorspår!

Att solen skiner är också ett plus, men det absolut största pluset är att HV71 är svenska mästare i herrhockey! Jubel och glädje!


Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0