Så var det datordags

Mmm, jag är nyduschad och fräsch, min franska manikyr ligger utspidd över pianotangenterna efter att ha agerat komponist och jag kan ägna hela min uppmärksamhet åt datorn utan att få dåligt samvete och känna mej osocial.
Efter att ha ölat, pubat, slöat, restaurangat, shoppat, promenerat och lite annat har Jojje nu åkt hem till kära Växjö och lämnat mej kvar bland avenyer, Liseberg och Ulleviar.
Hon hade tom kameran med sej den här gången. Shit, hu många kort tog hon? Förmodligen noll, iaf under tiden jag var nykter.

Gäsp, usch, fy, jag är trött. Det är en sak som inte förändrats. Men den förändringen får gärna komma snart, jag är less på att gå omkring sömnig. Men nu får allt linserna åka ut, sminket av och jag ner i sängen

God natt!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0