Hobbyverksamhet

Tänk att det kan vara negativt att nåt man har som intresse upptar ens tid. Ja, när det gäller allt vi gör i skolan hade det gärna fått ta mer av min tid, men jag har andra intressen också. Tex ABBA. De finns på youtube och när man kommer in i ett litet projekt som jag lyckats göra de senaste dagarna är det, för mej, svårt att ta mej ut ur det utan att färdigställa det.
Därför satt jag alldeles för länge med ABBA igår, vilket degraderar min hjärnkapacitet till ungefär Tutanchamons nuvarande nivå. Jag är förbannat trött och den här gången är det mycket mitt eget fel.

I övrigt längtar jag till jag kommer hem i eftermiddag, då ska jag skutta bort till tvättstugan och tvätta, en så där, 18-20 maskiner. Så känns det iaf, så gott som samtliga av mina klädtrasor ligger i tvättkorg och övriga temporära "tvättkorgar". Det ska bli skönt!

Dags att bege sej till musikalteater och stepp =)) !

"Hemma, var ligger det nånstans ..."

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0