God morgon

Jag är så himla trött idag. Okej, jag gick och la mej lite för sent, men jag hade jättesvårt att somna när jag väl la mej. Sen vaknade jag 0455 av att jag låg på mage i nån konstig ställning och att livet rann ur min högerarm. Så fick jag ligga ett tag och vänta på att det skulle sluta sticka och jag kunde somna om.
0650 ringde klockan, jag var tvungen att snooza till 7 innan jag fysiskt kunde lämna sängen. Psykiskt kommer jag nog inte lämna den alls idag ... Däremot tackar jag gudarna, min lyckliga stjärna, you name it, men framför allt mej själv, att jag duschade igår kväll och inte sköt upp det till idag!

Undrar vad jag ska äta till frukost. Det mesta jag har i mina köksutrymmen är mjölkbaserat och jag har slut på mjölk, igen! Okej, en halv liter gick åt till pannkakorna i lördags, men jag konsumerar nog för mycket mjölk i allmänhet ...


Stora citroner ger inte mer saft, de har tjockare skal som gör det svårare att pressa ut det lilla som finns.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0