Dötid igen

Ja, mitt internet är jättekonstigt, men nu kanske det håller sej vid liv så jag hinner med detta, relativt onödiga, inlägg. Jag ska egentligen bara tala om för världen att jag har en halvtimme ledigt, varför vet jag inte. Skolan börjar 1045, en sittandes balettlektion och kör står på dagordningen.

Snart kommer jag kunna söka jobb också, min chef ska skicka rekommendationspapprerna igen så antingen kommer de hit idag, eller hem till Växjöadressen så mamma får skicka hit det.
Jag behöver verkligen pengar!

Hahaha, jag drömde jättemycket om Adam och Alexander ur Eva&Adam inatt <)) ! Stackars Alex, han var hemlös och sov vid bruket på nätterna.

Tandborstning!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0