Äntligen Netto

I förrgår bläddrade jag i veckans Nettoblad och längst bak hittade jag, som vanligt, fruktannonsen. Denna veckan: fyra blodgrape för tio kronor! Omg, jag handlar 2 för 12 på Wieselgrens billigaste fruktavdelning annars! Så igår traskade jag bort till butiken närmast skolan. Ich liebe Netto!

Idag tänkte jag att jag skulle besökt vårdcentralen för att höra mej för om hur länge till jag måste vänta innan jag får vara med och dansa och hur länge till jag smittar. Men det glömde jag helt bort, jag tog sovmorgon och åkte till skolan för teatertorsdag klockan 13. Kul kul!
Imon är det fredag och Pierre och Bettan kommer till stan =) ! De stannar över lördan för att gå på Marshas födelsedagsfest, som typ 30 andra. Huva, mycket folk i vår lilla tvåa!

Och sen, om vi ser fram till nästa helg, så kanske Jojje kommer och hälsar på. Yeey!! Jag känner mej genast mycket bättre från min sjukdom när jag har så mycket att se fram emot <) !

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0