Varför denna tidiga timma?

Ja, det kan man verkligen fråga sej, speciellt jag frågar mej det. Men det är pappa som för sånt liv på mornarna, när hans klocka ringer, när han borstar tänderna, när han lyssnar på radio nere i köket och när han åker iväg, då vaknar jag till. Dessutom har jag drömt att jag druckit litervis med vatten eller suttit törstig utan tillgång till det, så jag var tvungen att ta mej ner till köket för att komma i kontakt med ett dricksglas och juice och vatten för att släcka törsten.

Ett riktigt blogginlägg om mitt liv sen i fredags få komma senare, jag är trött, har ont i nacken och ögonen och känner att förkylningen är nära, så jag kryper tillbaka till den avsvalnande sängen för återuppvärmning.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0