Marabou Sensation

Ja, här satt jag och kollade på Postkodmiljonären i lugn och ro när plötsligt godissuget kom krypande. Och jag som inte hade nåt godis! Mellan Postkoden och Doobidoo joggade jag bort till Konsum och raka vägen till godishyllorna. Jag nappade dessa två nyheter från Marabou.

Jag började med att smaka valnöten, smakade bra. Öppnade hallonen och det doftade verkligen hallon om denna produkt. Den smakade också bra, men favoriten blir nog den första, valnöten.

Tråkigt var att det ju inte var nån Doobidoo idag utan nån gala, Rädda Barnen, Faddergalan eller så. Då blir det Idol.

Imorgon ska jag chansa på att jag får vara statist. Ska möta en klasskompis, som garanterat ska vara det, vid skolan klockan 7. Jag mailade kvinnan som håller i det i onsdags, men jag har ännu inte fått svar och bekräftelse. Men får jag inte vara med, så är det ju bara att cykla hem och lägga sej igen =) .

Nu ska jag ta och hämta min tvätt som förhoppningsvis är torr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Statist till vad?=)

2009-10-16 @ 23:55:11

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0