Jag vill bli artist, jag vill bli artist ...

Fast idag vill jag nog hellre gå och lägga mej igen. Dels är jag nog så nära en outbruten förkylning man kan komma och dels stängde jag nog av mitt i Stinsen Brinner ... Filmen Alltså lite för sent. Jag hade min film- och godisdag igår, hann beta av 5 o'n halv film och ett tvserieavsnitt. Dessutom var det en massa reklamavbrott i en av filmerna, jag menar Wallanderfilmen på 4an igår. Förutom den så blev det en GASeftermiddag/-kväll; Castle Tour, Leif, Hajen som visste för mycket, Macken Del 7 och som sagt halva Stinsen Brinner ... Filmen Alltså.

Jag är så jävla trött, och jag misstänker att det inte kommer gå så bra på baletten och jazzen idag =( .

Det är snart fredag, det är snart fredag ...

Kommentarer
Postat av: Pierre

hehe, läste det först Tour Leif men noterade sedan kommateringen ;D!

2009-10-19 @ 19:55:00
Postat av: al

Pierre:

Du är så himla uppmärksam, Pierre!



al

2009-10-19 @ 20:06:24
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0