För kylt skåp

Efter 25-30 minuters cyklande kommer jag innanför dörren till hemmet och var mycket törstig. En 1,5 litersflaska mineravatten ligger bara och väntar på mej i kylen, jummy! Ut med flaskan, av med korken, men då hörs det långsammaste kolsyrepyset jag hört. Det sitter nåt i öppningen! Jag tar mina långa naglar till hjälp och lyckas lirka upp en isbit!

Jag tror det är för kallt i vårt kylskåp =/ .

Men nu är isbiten uppäten (den var inte kolsyrad =) ), jag är mätt på mat, lyssnar på Lantz i P4 (fast det är Pontus Enhörning vid micken denna vecka) och jag väntar lite grann på att Marsha ska komma hem.
Dels ska det städas, dels ska jag be om ett telefonnummer hon sitter inne med och dels är det ju kul med lite sällskap innan hon far hem till Småland över helgen.

Hade jag däremot bestämt mej för att åka hem denna helgen hade jag inte haft nån familj att komma hem till. De är så gott som redan på väg till mej =)) ! Jag väntar dem imorgon runt lunch. Weei!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0