Det frestar på

Det är stört jobbigt att cykla mellan Wieselgrensplatsen och Järntorget. För det första så är det upp för Göta Älvbron åt båda riktingarna, sen är det nästan konstant uppförsbacke hem efter bron. När jag först upptäckte detta tänkte jag att jag ville ha en sån där hybridcykel. Men på senare tid har jag kommit underfund med att det inte hjälper mej vid nederbörd, vilket det bjuds på en hel del i den här stan, så då funderade jag vidare.

När jag slutade fundera var jag utmed Hjalmar Brantingsgatan och jag hade då nått fram till att jag ville ha en elbil. Liten och miljövänlig. Något dyr kanske, men det är ju snart jul =) .

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0