Slumpen?

Hehehe, detta hittade jag på en blogg. Ta fram mobilen och klicka dej in i inkorgen. Scrolla ner bland alla sms och utan att titta stannar du och öppnar just det messet. Där har du svaret på den första frågan. Slumpen alltså! Sen går du tillbaka till inkorgen och gör lika dant med de andra frågorna. Så jävla kul <)) !

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

Vi kan titta på dom nästa gång du är hemma

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jag åker troligtvis in imorgon, tänkte jag skulle försöka träffa Olle

3. Vad är det första du säger när du blir påkörd av en buss?
Filmade du in? vad? hur gick det?

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Haha vem är Robins =) ? jo nu ligger vi under :/ ser i överlag rätt mörkt ut för sverige..

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hej, jag var tvungen att skita =D Har vart på stan o köpt mig en iphone. kommer hem om 30 min. puss

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Kära al Johansson. Hej. Tänkte kolla ifall du vill ha tillbaka raskens eller om mormor kan få låna den? Och om du har skickat länken till tradera? Min msn är konstig, tar skitlång tid innan jag ser att någon har skrivit ibland. Puss

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Hej, vad sägs som afterwork eller afterschool som det heter på vasagatan imorgon? 29 kr för en öl/vin o gratis buffé! Billigt är gott! Puss

8. Vad vill du höra mest av allt?
Hej! Trivs du? Jag hoppas allt var till belåtenhet. =) ni kan tejpa era namn över mitt. Och så gör ni en tillfällig adressändring. Men se till att det är en tillfällig adressändring. Blir det bra? =)

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
=) På tisdag jobbar jag till tolv eller ett =) efter det någongång? Pussar

10. Din romantiska replik?
Om du fortfarande vill hitta på något i helgen så har jag inget för mej på lördag. Puss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nellie (min katt) tycker att du också är jätte söt. Hihi. Jätte fin blogg förresten. Glömde nästan att fråga, hur fick du din egna pil på bloggen ? :D<3

2009-11-16 @ 22:11:18
URL: http://nathalielaura.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0