Sicket väder

Det var en mardröm att cykla hem från skolan idag. Eftersom jag cyklade ner till skolan var jag ju tvungen att ta hem hojen också, och det var hemskt. Det öste ner regn och jättestarka vindar emellanåt.
Dock var det helt okej med dessa vindar upp för bron, jag hade nästan rak medvind, så det gick lätt att komma uppför på hemvägen. Men lite snett bakifrån var det, så jag fick istället kämpa med att hålla emot med stryret från att vinkla in cykeln rätt in i räcket. Farligt.
Jag hittade flera paraplykadaver på min väg som inte klarat vädret.

Ikväll kommer jag inte gå ut mer, och hoppas att det lugnat ner sej till imon lunch då det är dags att sitta upp på sadeln igen.

Nu får jag nog ta itu med min karaktärsanalys. Det kommer förmodligen ta sin tid eftersom det inte framgår så många givna förutsättningar i manuset.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

sånt väder har vi okcså haft idag, inte alls kul!

haft en bra dag annars?:)

2009-11-18 @ 20:52:54
URL: http://liborius.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0