Regn eller blåst?

Vilket är egentligen värst? Ja, sminker rinner ju i vilket fall. Regnar det så fixar ju det vattnet det, blåser det så tårar sej ögonen så in i helvete så man gråter bort det. Imorse var det ingen nederbörd från himlen, däremot från mina ögon pga den jävla blåsten! Det var det jävligaste jag varit med om (då jag inte var ute och cyklade under Gudrun) . Hade det dessutom regnat så hade jag nog skitit i allt och krupit ner i sängen igen.

Jag har förmodligen inflammation i senfästena i vänsterhälen =( . Jag kände hur det knastrade till när jag gick upp i relevé, ont, ont! Så nu ska jag söka upp ett apotek och införslaffa en antiinflammatorisk gel som påminner om ordet "Reparera", ett tips från balettläraren.

Strax dags att ta sej till tvättstugan, man kanske skulle förbereda sej lite genom att plocka ihop all utspridd smutstvätt och lägga i tvättkorgen!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0