På andra tankar

När man vill få bort tankarna från ett specifikt ämne är det väl lättast att sysselsätta sej med något som får tankarna att skena iväg åt ett annat håll? Det tycker jag iaf. Idag gick det ut över toaletten och handfatet. Den är skinande ren, men jag tycker ändå att det borde ha gått lika bra att tänka på annat med hjälp av stryktvätten.
Så länge den ligger i tvättkorgen har jag ju ingenstans att lägga min smutstvätt, och så länge smutstvätten täcker 85% av min golvyta så är det inte så lätt att komma igång med dammsugning och våttorkning.
Men toan kan jag nu visa upp utan att skämmas!

Jag har försökt ge mej på mitt cv, men det går inte så bra. Jag har aldrig skrivit ett sånt innan ... Jag har haft tre jobb och sökt ett. Då skrev jag mitt namn och företagets namn på en post-itlapp och sen blev jag kallad på intervju. How simple life was back then.

Imon är det fredag, slutet på veckan, men vad ska jag hitta på? Jag har ju snart kollat igenom alla mina filmer för att helgtv inte kan visa nåt bra!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0