Men, vad fan!

Hur svårt kan det vara att gå och lägga sej egentligen?
Nu är jag redo att tacka tisdagen för idag, men jag måste vara vaken och ha koll på så min häl inte kladdar ner nåt innan gelen torkar. Det kan väl vara en bra undanflykt, men annars? Redan vid 22 började jag tänka att jag skulle gå och lägga mej, men sen gick tiden så fort och jag gick så långsamt och nu är hon snart tolv. Igen. Passar jag mej inte nu så blir hon 0130. Igen!

Jag tror jag grunnar för mycket. Jag har så mycket att gå igenom i mina tankar att tiden flyger iväg. Så nu får jag väl släcka lampan och sätta på radion så hjärnan får fokusera på det innan jag somnar.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0