Man lär sej nåt nytt varje dag

Medan jag satt och övade på sången i eftermiddags satt jag och tuggade på en Snickers. När jag sedan pausade i sjungandet fastnade jag med uppmärksamheten på Snickerspappret. Men, jag hittade ingen Maraboulogga nånstans! Istället hittade jag www.mars.se på konsumentkontakten. Vad fan?

Jag hade ingen som helst aning om att Mars var ett eget varumärke och att de stod för pastagrejer, hund- och kattmat och mina godaste chokladsorter (de fyra på bilden plus Bounty, Mars Delight och Milky Way) ! Hur har jag kunnat leva och verka som en normal människa med denna okunskap?

Med detta chockbesked bakom mej funderar jag på att gå till kojs. Det blev inte så många timmars sömn inatt, och jag har inte hunnit sova efter skolan. Snark ...

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0