Kommer jag klara det?

Att lösa Melodikrysset alltså. I denna fråga ligger det inbakat två frågor: Kommer jag klara det så till vida att jag löser det och fyller i alla vita rutor och lyckas hålla mej vaken genom hela programmet?
Jag är alltså väldans trött, men vaknade ändå 0941. Varför kan man inte vakna när man är pigg?
Jag drömde att jag och pappa handlade på Ica Maxi. Jag var främst ute efter bomullspaddar, mjölk, en Hem Till Byndvd samt rispuffar, och jag tänkte oerhört frenetiskt för att minnas fler saker. Kanske därför jag vaknade, det var för ansträngande att sova, jag skulle tänka mindre om jag vaknade.
Stämmer nog.

Nu är det dock dags att koncentrera sej iaf. Tji fick hjärnan!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0