Kinkyparty och bloggdesign

Ja, titta så fint jag tillslut fick till det på bloggen denna första advent! Nu är det bara att trycka på play och lyssna på alla underbara julsånger.
Idag är jag ganska sleten, inte bakis alls, nej då. Trött i både kropp och själ. Igår var det en hejdundrande fest, gästerna här skulle säga att den var lyckad, jag som lägenhetsinnehavare är inte riktigt med på samma spår. En pangad blomkruka, ett pangat glas, en Candy Mans kvarvaror i form av kolasnören och kraschad godisklubba ...

Jag sitter på en säng utan täcke, därför att en smidig person hällde rödvin över det så jag fick kasta in täcke och påslakan i duschen och ösa salt över det. Sen tog världens bästa Julle med sej dem hem för att tvätta då min störda, überkristna fastighetsförening, eller vad det är, stänger av strömmen så man inte kan tvätta på söndagar.

För ett par timmar sen hade jag två män i lägenheten som skurade väggar och sen också hjälpte till med dammsugning och upptorkning av allt utsmetat svart smink på toagolvet. Att väggarna var fulla med brun kroppsfärg var männens eget fel, det var de som kvällen innan dök upp föreställande en svart porrskådis och färgade av sej på allt och alla.

Ja, med 40 pers i denna lilla tvåa kan ju inte allt gå perfekt, tydligen. Jag har suttit och kollat på Ensam Hemma, nu blir det nog dags att fixa med mina ljusstakar som står i fönstret, jag tog en liten adventspromenad tidigare och plockade med mej lite skog hem.

Nordstan har en fin julgran!


Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0