Ensam? På en lördag?

Japp, min roomie håller på att göra sej i ordning för utgång, utan mej. För det första har jag inte råd med spårvagn, för det andra har jag inte råd med inträdet på stället och för det tredje har jag inte råd att köpa nåt i baren. Jag har helt enkelt inte råd! Utan pengar blir man utstött ur det sociala nattlivet =,( .

Jag blir, på en lördag, sittandes i en obäddad säng, insvept i en filt i ett stökigt rum. What can possible get worse, liksom?
Det skulle vara det faktum att jag dessutom är sugen på bullar. Jag har inga bullar. Får sätta igång med ett sats negerbollar istället. Kan man rulla dem i strösocker? Kokos eller pärlsocker finns inte i min ägo. Gissa varför. Jag har inte råd ...

Kommentarer
Postat av: maja

varför är vi alla så fattiga nu för tiden??

och är du inte skriven i göteborg ännu??

puss

2009-11-08 @ 01:01:20
URL: http://mjaumjaau.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0