Det blir nog inget fredagsmys

Stress, stress. Idag känner jag att jag har mycket att göra. Hittade en tvättid som var tillgänglig för mej idag 12-16. Och jag som slutade skolan först 1215 fick skynda att gå in i notskåpet och rätta till noterna som jag slarvigt lagt in innan lektionen, pga stress. Men det var inte mitt fel, det var kopiatorn som krabbade och drog ut på tiden.
Sen var det att kasta sej på cykeln och trampa hem så fort det gick med den lilla kraft man hade kvar i benen efter stepp och jazz.

Nu snurrar de två första maskinerna, en vit blir det också när de är klara. Sen ska de torka, sen ska jag stryka, sen ska jag dammsuga, sen ska jag dammtorka, sen ska jag ...
Ja, jag kan gå på som fan. Nån gång ska jag klämma in en dusch, eventuellt när en låt spelas i Lantz i P4 som sänds nu, dessutom ska jag satsa på att få in nån form av förtäring i allt detta.

Trevlig fredag till mej!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0