Choklad och julklappar

Omg, kan inte nån bli medlem på den här sidan och ge chokladen till mej!?


Jag har hittat en jättebra julklapp till pappa, men om jag köper den innebär det ett tomt konto för min egen del =( . Vete fan hur jag ska göra.
Vad min egen önskelista beträffar kan jag inte släppa cdboxarna! Varför vet jag inte, det finns ju youtube, men jag längtar efter att få ha dem i min ägo. Dessvärre kan jag inte köpa dem till mej själv, ännu.
Sen har jag fått dille på Dan Browns alla böcker.


Karaktärsanalys var det, ja.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv: jag har jobbat hela dagen så jag har också varit inomhus:)

ja det var gott med pannkakor^^

2009-11-18 @ 21:27:35
URL: http://liborius.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0