Tema: Hippie

De flesta av mina vänner i klassen har lång sovmorgon på tisdagar. Därför ska de ikväll ha en hippiefest. Jag tar för givet att det innebär att man ska vara utklädd till hippie =) ...
Jag har i min garderob utmärkta förutsättningar för att sätta ihop en trovärdig hippieutstyrsel! Men jag blir allt vackert kvar inne på mitt rum. Vissa av oss är nämligen inte förunnade en sovmorgon på tisdagar. Upp till frisvården klockan 0800 gäller för mej, känner inte för det med rester av alkohol i kroppen.
Men man behöver ju inte dricka! Nä, det behöver man inte, men jag kommer inte få roligt utan alkohol utan bara sitta som en hög med jord för att senare gå hem - tidigt. Så fungerar jag, så det där med att man kan ha roligt utan sprit stämmer inte på mej. Inte så länge det gäller på fest där de flesta menar idka alkoholdrickande eller att man kan byta ut spriten mot annan alkoholhaltig dryck.
Så jag förblir på min säng.
 

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0