Tarot och audition

Ja, nu har jag skjutit upp bloggen länge, jag har tid, men egentligen inte ork. Får se hur detaljerat det blir.

Ja, vi kan väl gå tillbaka till onsdag, då vi var hembjudna till vår mentor. Det började jävligt najs, och vanligt, vi drack vin/läsk och fick tilltugg, sen åkte vi och besökte hennes egna missionskyrka och när vi kom tillbaka blev stämningen mer personlig. Vi startade med "Heta Stolen", en person måste svara ärligt på fyra frågor, varav mentorn alltid ställde en utav dem. Alla hann inte sitta på stolen innan vi kom in på "spöksnacket". Mentorn hade slutat vara mentor för länge sen och vi fick träffa mediet/sierskan. Det användes slagruta och tarotkort under kvällen och natten, det var riktigt jobbigt när hon tog upp saker från mitt förflutna.
Vissa fick reda på vem deras skyddängel var och under framkallandet av den informationen hände det mystiska saker. En ljuslykta börjar helt plötsligt smälta och fatta eld. Creepy ...

Igår var det Kristi flygare, en ledig dag förstås. Jag, Emma, Bettan och Emelie körde ut i skogen för en fika. Så himla idylliskt, precis vid sjön. Minns inte namnet, om det var Gräddhyllan kanske ... Här sitter Emma under det blommande äppelträdet med sin fika =) . Fint, fint!

Och så idag, fredag, dags för min sista audition för iår, mitt största hopp. Mitt första prov var dramat, sen dansen och sist intervju/sång. Den vanligaste frågan nu är väl "- Hur gick det idag?"
Hade jag svarat alldeles i början av dagen hade jag svarat "- Bra", om jag istället svarat precis efter mitt sista prov hade jag svarat - Sådär ... Nu skulle jag svara "- Det gick inte alls bra. Det känns piss, blir nog PAS förberedande." Usch, jag vill verkligen, verkligen, verkligen komma in i Bjärnum! Finns det nån där ute som kan påverka på nåt sätt till min fördel så skulle jag vara väldans tacksam!

Nu har jag helg, vet inte hur jag ska fördriva den. Börja med en öl kanske.

Kommentarer
Postat av: Pierre

Hörde lite rapporter om att några av er blivit spådda. Hade jag blivit det hade hon väl säkert sagt "hmm, är du komiker eller nåt för jag ser här i mina kort att du är ett skämt", haha lr nåt ;)!



Jag håller tummarna för att du kommer in i Bjärnum. Vet inte om jag kan vara till nån hjälp dessvärre men jag tror och hoppas att du kommer in där :)!

2009-05-22 @ 22:08:40

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0