Sista festen

Jag är hemma sen en halvtimme tillbaka, mina vänner lämnade nog festen för fem minuter sen då stället stängde. Det var meningen att jag skulle spela och sjunga, men nerver och brist på "passande" tillfälle kom i vägen. Därför var jag nykter hela kvällen rakt i onödan ... Därför hade jag tråkigt då man skulle ha som mest roligt ... Därför gick jag hem som en tjurig barnunge ...
Folk måste verkligen hata mej, jag måste ha framstått som tjurig, envis och inskränkt hela dan, sen AMP och LUS åkte rodel. Jag insåg ganska snart att det inte var något som föll mej i smaken, så jag sa blankt nej och vägrade åka. Okej om det hade varit att jag inte vill prova på nåt som är nytt, men jag vågade verkligen inte, det påminde för mycket om berg-och-dalbanor. I detta inlägg förklaras det varför jag är så anti sånt som går snabbt utför, orkar inte ta det igen.

Nu när folk tycker jag är en bitterfitta ska jag sminka av mej, borsta tänderna och lägga mej och fundera över hur jag ska få ut så mycket som möjligt av morgondagen, och hur andra ska få ut så mycket som möjligt av mej.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0