Sega datorer

Så här ville man bara göra med skolans datorer. De är så jävla sega! Det tog en halvtimme att skriva ut två papper. Nån lär ha sagt att folk spenderar mer tid framför datorn nu för tiden, men det kan fanimej inte stämma. Så långsamt som det går uppe i villan lär det ju ha gått på 90talet också. Snacka om att spendera tid framför en dator - men då utan att få nånting gjort!

Aja, nu har jag skrivit ut bekräftelseblanketten till PAS förberedande, den är inte bindande förrän i augusti, då hinner jag få veta om jag kommit in på Bjärnum så jag kan avboka. Jag känner hellre för en heltidsutbildning, men bra att ha som back up om jag inte skulle komma in på det andra.

Nu ska jag pilla ut linserna och lägga mej en stund. Efter lunch ska jag se till att få iväg brevet.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0