Peter Rangmar

Nu sitter jag och åminner After Shavaren. Tolv år sen han dog, jag minns det inte alls. Allan Edwall dog samma år, och jag minns hur jag var hemma hos en kompis och vi låg på golvet och ritade i hallen medans de sa det på radion. Kanske minns jag det därför att jag inte var så haj på GAS då, Allan hade man ju sett i varannan Astrid Lindgrenfilm. Det var massor med kända personer som dog 1997. Tex, förutom de två redan nämnda, prins Bertil, Bo Widerberg, Ted Gärdestad, prinsessan Diana, moder Teresa, Stikkan Andersson, Jarl Kulle och John Denver.

Sorgligt med död... En onödig uppfinning.

Kommentarer
Postat av: Jessica

sv: ja, jo.. jobb och åter jobb som får en att vara vaken sent/tidigt! =)

2009-05-25 @ 07:31:24
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/
Postat av: Peter

Shit, är det så att man har lyckats hitta en som är lika frälst i Galenskaparna och After Shave som jag är!!? Fan vad roligt :]



En mycket fin bild förövrigt, jag är vid hans grav var år och lägger en blomma den 24 maj och den 10 november!!

2011-05-27 @ 07:05:59
Postat av: al

Peter:

Vad trevligt med en GASbroder ;) ! Visst är det så att jag också är frälst.



Tack så mycket! Oj, tyvärr har jag inte vägarna förbi Göteborg och Nya varvet så ofta. Tur att du och andra med dej kommer dit oftare!



al

2011-05-27 @ 10:23:29
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0