Koreograf?

Har kommit hem från Bjärnum redan, vi fortsätter repa på välgörenhetsgalan här hemma. En massa dans har det varit hela förmiddan, svinroligt! Vi körde igenom typ alla koreografier vi lärt oss under dessa två terminer, och på extradansen var det redovisning av våra egna koreografier som vi i par skulle knåpa ihop till de låtar vi spelade in. Jag och Jonna gav oss på min River Deep Mountain High med Jonnas finurliga inklippningar från hennes egen. Väldigt humoristiskt tyckte vi själva, men att det skulle bli sånt succé!
Jag är så himla stolt, vi fick tom rådet - Behåll den!
Marsha tyckte vi var bäst, hon skrev det själv, läs här!
Yeey, Jonna, we nailed it!
Very Good!

Nä, en timme och 45 minuter kvar till lektion, jag är svinmätt av mina kotletter och nu ska jag sova. Det frestar på att ligga på topp! ;)

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0