Det kom ett paket

Ja, dagar och kvällar går åt att repa för välgörenhetsgalan. Nu har jag hål i schemat och hinner kolla på Så Ska Det Låta. Jag mår inte så himla bra, vet inte var det kom ifrån för innan idag var det inga problem, utom förkylningen. Kanske bara behöver sova. =/

Men, som rubriken avslöjat, så fick jag ett paket idag! Av min mor. Jag visste att det var ett på väg, men detta var tyngre än vad jag väntat. - Väger en DVDbox så här mycket? Fan vad najs, hon har skickat med nåt annat, vad spännande!
Men det vad det inte. DVDboxen som väntat och sen två paket linsvätska som ökade vikten. =)

I helgen ska jag gå igenom den efterlängtade boxen! Eller nja ... Hinner jag det? Imon när andra ska till Liseberg är jag ju bjuden till Tyskafton nere i Morkullebyn. På söndag är det Ronny och Raggevisning. Nånstans går det la att klämma in. Längtar ... <)


Kommentarer
Postat av: Pierre

Allitd kul o få hårda paket... =D!



Jaså, inget Liseberg för din del? Inte heller nån större fan av sånt?

Själv blir det Hbg imorrn kväll...skall kolla in Big Comedy. Glans, Batra, Schyffert, Rheborg, Petra osv! Skall bli riktigt kul! Bra uppladdning innan det är dags för min del igen på onsdag =)!



Nu däremot...Så ska det låta på weben! =)

2009-05-09 @ 02:07:44
Postat av: al

Pierre:

Nä, brukar undvika sånt, jag åkte nåt snurrigt på Karl-Oskardagarna i Växjö för ett par år sen, men den var varken så läskig eller magkittlande som den såg ut ... Bergochdalbanor har jag inte gått i närheten av sen min pappa lurade upp mej i en på Ölands Djurpark när jag var liten ... =/



Mmm, Johan Glans ... =)) Du får ha det super ikväll! Själv skulle jag nog prata tyska ... =)



Lyckades du se hela programmet utan att somna? ;) Tyckte inte det var så bra denna gång.



al

2009-05-09 @ 08:54:02
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe, nä, sån skit klarar man sig utan helt klart. Jag tycker Lisebergsbanan är hemsk och den brukar ju i folkmund kallas för "skitrolig o bra uppvärmning" osv...så det där e nog inget för mig. =D



Jag lyckades faktiskt se programmet men nä, det var verkligen ingen hit denna gång. Där var ju inte en låt gjord efter 1960 typ! E-Type kände sig nog rätt malplacerad =D

2009-05-09 @ 17:18:31
Postat av: al

Pierre I presume:

Aj, då. Nä, den har jag ju då inte åkt så jag kan varken dementera eller instämma ... =) Men jag vågar inte chansa på att folk har rätt.



Nja, det gjorde väl inte så mycket, jag störde mej på att jazzsystrarna Gustafsson höll sej inom sin genre hela programmet. Jag gillar inte jazz ... =(



al

2009-05-09 @ 17:54:41
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0