Att äta en lördag

Trots min vidrigt dåliga aptit känner jag ändå att jag lyckades bra med att äta igår. Visserligen fick jag inte i mej nån frukost förrän runt halv tre på eftermiddan, vi satt ute i solen istället.
Men sen jävlar! Jag, Emma och Pierre hade spikat 2000 som tid för att starta grillen, så själva förtäringen skulle inte ske förrän en bit in på kvällen. Jag steker mej lite blodpudding vid sexsnåret. Jätterolig tanke som slår mej medan jag står böjd över kokplattan. De är så himla små att de ser ut som plättar. Blodplättar! <)) Som sagt; jätteroligt!

Men sen drog då grillen igång, Pierre fick vara grillmästare eftersom det var hans premiärgrillning - någonsin! Eller ja, typ. Hans familj är inte som vanliga svenskar räknade vi ut igår. =)
Ah, det var så jäklans gott!

På kvällen kutade vi bort en runda till en nyöppnad restaurang vars bar stod öppen. Öl! Mumma! Två LUSare som gjort oss sällskap sen grillningen fortsatte göra det. Det var en rolig, speciellt för somliga som reagerade starkt av en hammarhaj, och intressant afton.

Idag ska jag stanna inomhus tror jag, trots lockande solsken. Satt och solade tills jag blev rosa som en skållad gris igår, får nog vila upp mitt stackars skinn ...

Kommentarer
Postat av: Pierre

Mycket trevligt var det! Nästa gång är det min tur och bli grillad...då skall det bli glödhett ;)!



hehe, hammarhajen ja... den gjorde visst susen igår =D!

2009-05-03 @ 20:24:15
Postat av: maja

gud vilka goda majskolvar! jag vill med ha!!

maja <3 majs

2009-05-03 @ 23:31:10
URL: http://mjaumjaau.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0