Allt ska ner

Usch, jag måste sätta mej ner och pausa lite, det är svettigt och ryggslitande att stryka och packa ner kläder. Hela garderoben är tänkt att få plats i en bag, vi får väl se hur det blir med den saken =) .

Egentligen är det grillfest om en kvart, men jag vet i sjuttan hur jag ska hinna med allt, men jag får väl komma lite sent annars. Blir nog inte mycket sömn inatt (heller) om jag ska ordna med allt tills pappa och min mosters snubbe kommer imon förmiddag.
Shit, det är imon alltså, inte klokt. Trots alla tårar och all grundstädning på de offentliga internatdelarna så är jag nog inte riktigt med i svängarna.

En stor fråga som snurrar i mitt huvud just nu är hur jag tänkte när jag bestämde mej för att ta en paus. Jag känner varken lust eller ork att flytta mej från mitt läge, än mindre resa på mej.
Jag måste. Jag mååste. Jag måååste ...

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0