Ah, nu var det slut!

Jag påbörjade ett inlägg, dvs det som står under linjen, men jag fick helt plötsligt väldigt brått när grannen knackade på och tyckte att vi skulle gå ner till Morkullebyn och på nåt sätt fira vår famgångsrika välgörenhetsgala.
På det sista typ två veckorna har vi åstadkommit nåt som faktiskt var värt att visa för en publik! Det gjorde vi idag. Lite tabbar naturligtvis, då vi bara haft ett enda riktigt genrep på scenen. Men det blev nog bra ändå, vi fick in över 8 900 till CHIGAMBAS! =)
Först var jag inställd på att jag inte skulle ha nån anhörig som skulle komma och kolla, då pappa hade planerat in att han skulle åka och kolla på motorsport ... Men så blev det dåligt väder så han och systern dök upp iaf! Wee! Jag kände det nästan på mej ... =)
Fadren hade med sej min balklänning som jag tänkt ha när vi ska lajva Cluedo. Jag har inte ens råkat nudda vid tyget sen vår studentbal 2006 (var tvungen att dubbelkolla årtalet med Bobban på MSN) och ikväll skulle jag prova den. Jag lyckades trycka i mej i den! =)) Jag är ändå fortfarande 100% säker på att jag ökat i omfång bara det sista året.

Nu ska jag baske mej sova, även om vi fick sovmorgon så är 1000 ganska tidigt ...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

haha* Jo, al! Där bor jag för det mesta nu för tiden.

:)

2009-05-16 @ 08:49:53
URL: http://kajsapalmer.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0