Rätt val?

Nu  är jag, så att säga, vaken. Skillnaden med alla andra helgdagar jag vaknar mellan nio och tio, är att jag faktiskt klev upp, vet inte om jag gjorde rätt i det ... Hade nog varit nyttigare för mej att somna om och ligga kvar till 1230snåret då jag inte släkte lampan förrän 0415 =/. Jag satt nere i det andra internatets kök och filosiferade och biktade tillsammans med Frida. Det var jätte jätteskönt.
Hela gårdagen var jätteskön, den bästa dagen i hela veckan! Kanske inte så konstigt, början av veckan skulle vara svårare att slå åt det andra håller, få en dag att bli sämre. Men gårdagen bjöd på sånglektion, dramalektion där vi ska skriva ett manus som en annan grupp ska få och spela upp, en promenad till och från ICA som var väldigt flamsig och tramsig på alla plan, en fortsatt flamsig och tramsig fikastund med Frida och Bettan, en snabbmiddag bestående av rester medan de andra två svullade i pizza, sen satt vi nere i deras internatkök och hade väldans skojigt! Bettan gick till sängs medan jag och Frida satt kvar till  ~0315.

Jag får väl gå och lägga mej en stund efter mötet med 31 marsgänget. Vi är en liten brokig skara på ~10 personer som åtagit sej uppdraget att på en kvart underhålla en hop hårt arbetande Länsförsäkringstjommar. Det finns en chans att min fasters sambo kommer sitta med i den hopen. =)
Så, till klockan 1300 har jag på mej att lösa klart Melodikrysset, äta frukost, göra mej iordning och leta upp noterna till Rövarsången.

Kommentarer
Postat av: maja

öööj, kan inte du ta bort funktionen där musen blir sådär tjock! den irriterar mig!

2009-03-14 @ 11:46:35
URL: http://mjaumjaau.blogg.se/
Postat av: Pierre

Är det osten Maja syftar på? Eller vad blir möss tjocka av?:D!

2009-03-14 @ 16:47:52

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0