Övar och nöter

Hela eftermiddagen har jag på nåt sätt pluggat. Först var det på monologen vi arbetar med nu. Fick för mej att det var torsdag och jag skulle träffa min dramalärare, men så var ju inte fallet. Då hade jag ju övat som fan helt i onödan! =)) Fast jag känner mej jävligt nyttig och duktig.
Nä, men då fick jag ju tid till att öva på danskombinationen vi ska kunna till imon, både höger och vänster, skitbra. Efter att vi några stycken igår gick igenom den så kände jag att jag nu kan öva på egen hand. På med Soul Man på tuben och köra på. I helvete heller ... Det är nånting jag gör fel. Antingen gör jag nåt för snabbt eller så hoppar jag över nåt danssteg. Jag är klar två åttor för tidigt iaf. Fan ta mej.
Får be nån hjälpa mej senare i kväll på lektionen.
Hur blev det då med diktläsandet igår, den jag kunde lika bra som ordningen på planeterna? Åt helvete förstås! Jag stakade mej och kunde nästan ingenting utantill ... Jag behövde däremot inte göra så många omtagningar eller extraövningar, så det var väl bra. =)

Nu ska jag ge mej på dansen igen, verkligen försöka lista ut vad det är för fel jag gör.

Kommentarer
Postat av: Cici

Robert Gustavsson är alltig en rolig typ.

Fin blogg förresten!

2009-03-03 @ 15:34:06
URL: http://cecilia84.blogg.se/
Postat av: Cici

Ja, jag har oxå att komiker ska va tråkiga som privatpersoner.



Varågod..!!

2009-03-03 @ 15:41:20
URL: http://cecilia84.blogg.se/
Postat av: Linda

sv. tack! :D gillar din blogg :D

2009-03-03 @ 16:13:24
URL: http://loblogg.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0