Jag är kär

Jag har blivit ungefär 13-14 år igen och blir dödsförälskad i en brittisk skådespelare jag enbart har sett på tv och tuben. Under tio veckor har jag följt en tvserie som jag till en början bara slöglodde på för att det inte fanns nåt annat vettigt att kolla på, sen fann jag nåt som intresserade mej i serien som helhet, men det var först i det tionde avsnittet jag insåg att skådespelaren var mer än bara en prins i serien, han var prinsen i mina drömmar.
Dock var jag lite ledsen när jag vaknade imorse, då jag inte drömt om honom ... Jag minns att jag drömde om hans namn, det fanns med som ett användarnamn på Tradera eller Blocket. Konstigt med drömmar ...
Så nu vill jag lära mej flytande brittisk engelska, flytta till Britannien väldigt nära hans hem.
Mmm, Bradley James ... *Dregel*

Kommentarer
Postat av: Pierre

Du skall med till Malmö på torsdag kväll! Vi skall kolla på en inspelning av Grillad. Har redan bokat biljetter så du kan inte tacka nej :D! Du, jag, Marsha, Emelie och Emma! =)

2009-03-31 @ 23:49:10
Postat av: al

Pierre:

Ööööh ... Jaha ..?



(1 minut senare)

Haha, jag blev lite tagen på sängen där X)) Det låter väldans trevligt!

Men är det ett aprilskämt hoppas jag att du är medveten om att du skrev 11 minuter innan 1/4! =P



al

2009-04-01 @ 00:57:49
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: Pierre

hehe just ja, 1:a april nu också... nä, faktiskt inte. Det var mest jag som fick ett infall efter att ha läst komikernas bloggar om hur mkt roligare programmet är o se live eftersom Svt klipper bort rätt mkt. De sista programmen spelas in nu i dagarna så kollade upp om där fanns några biljetter kvar o hörde med Emma om det eventuellt fanns nåt intresse =)!

2009-04-01 @ 09:52:22

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0