Håltimme

Jaha, då har man lärt sej en 19-radig del ur en dikt utantill. Det gick ju betydligt enklare än vanligt, undrar vad som står på med mej. Det var inte alls nödvändigt, men den ska läsas om 40 minuter utan stakning och jag har rabblat igenom den nu i lite över en halvtimme och den sitter som ett rinnade vatten.
Men jag känner mej ganska bra, vet liksom hur jag fungerar. Dvs så kommer det inte gå alls så flytande och utantill när den väl ska läsas upp inför alla i sånggruppen (ja, vi läser just nu dikter på våran sånglektion). Jaja, jag är stolt över att jag faktiskt lyckats överraska mej själv och göra mej stolt. Jag har lärt mej nåt utantill på kanske 40 minuter! =))

Ska läsa igenom den lite till nu innan allvar och ansvar drar igång igen.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0